Ishodi učenja studijskog programa
- Obrazložiti i kritički prosuđivati temeljne pojmove iz područja ekonomije i poslovne ekonomije
- Primijeniti znanja o upravljanju procesima prodaje i distribucije u turističko ugostiteljskim objektima i drugim organizacijama
- Poznavati i primijeniti legislativu i standarde u turizmu i ugostiteljstvu
- Primijeniti suvremene informatičke tehnologije u turizmu i povezanim djelatnostima
- Primijeniti znanja o upravljanju poslovnim procesima u području enogastronomije i posluživanja
- Identificirati i analizirati poslovne probleme te predložiti rješenja poštujući principe etičnosti i društvene odgovornosti
- Primijeniti vještine apstraktnog, logičkog, kritičkog i kreativnog razmišljanja i analize potrebnog za razvijanje nove dodane vrijednosti u turizmu
- Valorizirati važnost turizma za ekonomski rast i razvoj te konkurentnost nacionalne ekonomije/zemlje/regije/destinacije
- Uspješno komunicirati i surađivati s kolegama iz kolektiva i struke te prezentirati stručne sadržaje široj javnosti
- Uspješno prenositi stavove, ideje, probleme i rješenja stručnjacima u domaćem i međunarodnom okruženju na hrvatskom i stranim jezicima
- Razviti znanja i vještine potrebne za nastavak obrazovanja u području ekonomije
- Obrazložiti i interpretirati temeljne pojmove iz interdisciplinarnih područja povezanih s turizmom (matematika, statistika, informatika, pravo, gastronomija i sl.)
- Pratiti znanstvenu i stručnu literaturu te prilagođavati stečena znanja i vještine potrebama radnog mjesta
- Analizirati makroekonomsko okruženje, politike i pokazatelje s ciljem valoriziranja stanja na tržištu, identificiranja tržišnih prilika te mogućnosti iskorištavanja EU fondova
- Poznavati i primijeniti alate za strateško planiranje (SWOT, PEST, BCG, Porterov model i sl.) i razvoj posebnih oblika turizma s ciljem upravljanja održivim razvojem turističke destinacije
- Primijeniti znanja o upravljanju poslovnim procesima pojedinih odjela poslovnih subjekata u selektivnom turizmu i povezanim djelatnostima
- Kreirati marketinški splet s ciljem unapređenja turističkih aktivnosti i turističke ponude
- Razvijati poduzetničku ideju i kreirati poslovni plan
- Razvijati sposobnost analiziranja financijskih pokazatelja te donošenja poslovnih odluka iz područja struke
- Primijeniti znanja za upravljanje ljudskim potencijalima
Popis kolegija
Akademska godina
Obvezni predmeti
5
ECTS
POSLOVNA MATEMATIKA I ANALITIKA
(Subject ID: 12666)
Mirjana Radman - Funarić, Dunja Ćosić
30 + 0 + 30 + 0
Izborni predmeti
I. semestar izborni – minimalno 5 ECTS-a
Obvezni predmeti
4
ECTS
PODUZETNIŠTVO I INOVACIJE
(Subject ID: 12691)
Katarina Potnik Galić, Katarina Štavlić
30 + 15 + 0 + 0
5
ECTS
REGIONALNA KONKURENTNOST I ODRŽIVI RAZVOJ
(Subject ID: 6217)
Mirjana Jeleč Raguž
30 + 15 + 0 + 0
4
ECTS
TURISTIČKA ATRAKCIJSKA OSNOVA
(Subject ID: 6216)
Berislav Andrlić, Jasenka Kranjčević
30 + 15 + 0 + 0
Izborni predmeti
II. semestar izborni – minimalno 5 ECTS-a
Obvezni predmeti
Izborni predmeti
III. semestar izborni - minimalno 4 ECTS-a
Obvezni predmeti
Izborni predmeti
IV. semestar izborni - minimalno 4 ECTS-a
Obvezni predmeti
5
ECTS
MENADŽMENT TURISTIČKE DESTINACIJE
(Subject ID: 6244)
Hrvoje Budić, Snježana Boranić Živoder
30 + 30 + 0 + 0
Izborni predmeti
V. semestar izborni - minimalno 4 ECTS-a
4
ECTS
RAČUNALNI ALATI I DIZAJN U VIZUALNOJ KOMUNIKACIJI
(Subject ID: 12722)
Robert Idlbek, Kristian Đokić
30 + 0 + 15 + 0