Hrvatski
Hrvatski
English

OSNOVE UGOSTITELJSTVA

Cilj
Cilj kolegija je osposobiti studente za razumijevanje načina funkcioniranja sektora ugostiteljstva te subjekata koji posluju na navedenom tržištu. Tijekom nastavnog procesa studenti se teorijski i praktično osposobljavaju za usvajanje znanja i vještina upravljanja poslovnim procesima u uslužnoj djelatnosti smještaja te pružanja hrane i pića.
Uvjeti upisa
Ne postoje.
Ishodi učenja
- Prezentirati sektor ugostiteljstva kao važan dio turizma
- Kategorizirati subjekte koji posluju u sektoru ugostiteljstva i utvrditi ključne poslovne procese
- Vrednovati značaj menadžmenta, logistike i obrazovanja u predmetnom sektoru
- Predvidjeti trendove na tržištu i procijeniti ekonomske učinke ugostiteljstva
- Izabrati opcije komunikacije i ponude usluga sukladno potrebama gostiju
Nastavni plan
1. Ugostiteljstvo kao gospodarska djelatnost.
2. Usluge u ugostiteljstvu.
3. Potrebni elementi rada u ugostiteljstvu.
4. Organizacija poslovnih i procesnih funkcija u ugostiteljstvu.
5. Priprema i pružanje usluga smještaja.
6. Ugostiteljski objekti iz skupine „hoteli“.
7. Ugostiteljski objekti iz skupine „kampovi i druge vrste ugostiteljskih objekata za smještaj“.
8. Priprema i pružanje usluga prehrane i točenja pića.
9. Ugostiteljski objekti iz skupina »restorani«, »barovi«, »catering objekti« i »objekti jednostavnih usluga.
10. Upravljanje kadrovima u ugostiteljstvu.
11. Menadžment u ugostiteljstvu.
12. Logistika i distribucija u ugostiteljstvu.
13. Obrazovanje u ugostiteljstvu.
14. Ugostiteljstvo u funkciji razvoja turističkog tržišta- primjeri dobre prakse.
15. Trendovi razvoja ugostiteljske djelatnosti.
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 70
Praktični rad 10
Istraživanje 10
Zaključni ispit 10
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Kolokviji 70
Praktični rad 10
Istraživanje 10
Zaključni ispit 10
Literatura
  • Galičić, V. (2012) Uvod u ugostiteljstvo. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.
  • Ružić, D. (2007) Marketing u turističkom ugostiteljstvu. Osijek: Ekonomski fakultet.
Program: Turizam
ID: 6224
Vanjski ID: 243392
Ects: 5
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 Izvrstan 5
75-89,99 Vrlo dobar 4
60-74,99 dobar Dobar 3
50-59,99 Dovoljan 2
0-49,99 Nedovoljan 1
Sati:
30 Predavanja
0 Seminari
15 Vježbe
0 Terenska nastava