Cilj kolegija je stjecanje praktičnog iskustva u vođenju i organizaciji poslovanja turističko-ugostiteljskih subjekata i subjekata u povezanim djelatnostima. Studenti se upoznaju sa svakodnevnim zadaćama i dužnostima s kojima se susreću pri planiranju, organizaciji, provedbi i kontroli poslovanja što uključuje kreiranje ponude asortimana hrane i pića, turističkih sadržaja (itinerera), komunikacije s gostima i slično.
Uvjeti upisa
Ne postoje.
Ishodi učenja
- Obrazložiti osnovne informacije i sadržaje o poslovnom subjetu u kojem se izvodi stručna praksa (vrsta, tržište, organizacijska struktura, glavne i sporedne djelatnosti, ustroj, asortiman, konkurencija i slično). - Demonstrirati sposobnost upravljanja jednostavnim operativnim poslovima. - Kreirati jednostavnije turističko-ugostiteljske proizvode i usluge. - Demonstrirati sposobnost prezentacije turističko-ugostiteljskog proizvoda klijentima. - Demonstrirati sposobnost provedbe vrednovanja turističke usluge.
Nastavni plan
1. Planiranje poslovanja u turizmu i ugostiteljstvu
2. Segmentacija tržišta
3. Analiza konkurencije
4. Potrebni elementi rada u turističkom ugostiteljstvu
5. Organizacija poslovnih i procesnih funkcija
6. Kreiranje turističko-ugostiteljskog proizvoda i usluge te prezentacija klijentima
7. Vrednovanje zadovoljstva uslugom u turizmu i ugostiteljstvu
8. Studijsko putovanje - posjet turističkom odredištu
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Dnevnik stručne prakse
100
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Dnevnik stručne prakse
100
Literatura
Galičić, V. i Laškarin, M. (2016) Principi i praksa turizma i hotelijerstva. Opatija: FTHM.