Hrvatski
Hrvatski
English

STRUČNA PRAKSA

Cilj
Cilj kolegija je stjecanje praktičnog iskustva u vođenju i organizaciji poslovanja turističko-ugostiteljskih subjekata i subjekata u povezanim djelatnostima. Studenti se upoznaju sa svakodnevnim zadaćama i dužnostima s kojima se susreću pri planiranju, organizaciji, provedbi i kontroli poslovanja što uključuje kreiranje ponude asortimana hrane i pića, turističkih sadržaja (itinerera), komunikacije s gostima i slično.
Uvjeti upisa
Ne postoje.
Ishodi učenja
- Obrazložiti osnovne informacije i sadržaje o poslovnom subjetu u kojem se izvodi stručna praksa (vrsta, tržište, organizacijska struktura, glavne i sporedne djelatnosti, ustroj, asortiman, konkurencija i slično).
- Demonstrirati sposobnost upravljanja jednostavnim operativnim poslovima.
- Kreirati jednostavnije turističko-ugostiteljske proizvode i usluge.
- Demonstrirati sposobnost prezentacije turističko-ugostiteljskog proizvoda klijentima.
- Demonstrirati sposobnost provedbe vrednovanja turističke usluge.
Nastavni plan
1. Planiranje poslovanja u turizmu i ugostiteljstvu
2. Segmentacija tržišta
3. Analiza konkurencije
4. Potrebni elementi rada u turističkom ugostiteljstvu
5. Organizacija poslovnih i procesnih funkcija
6. Kreiranje turističko-ugostiteljskog proizvoda i usluge te prezentacija klijentima
7. Vrednovanje zadovoljstva uslugom u turizmu i ugostiteljstvu
8. Studijsko putovanje - posjet turističkom odredištu
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Dnevnik stručne prakse 100
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Dnevnik stručne prakse 100
Literatura
  • Galičić, V. i Laškarin, M. (2016) Principi i praksa turizma i hotelijerstva. Opatija: FTHM.
Program: Turizam
ID: 6253
Vanjski ID: 243404
Ects: 8
Online postotak: 0
Ocjenjivanje:
50-100 položeno (P)
0-49,99 nedovoljan (1)[F]
Sati:
0 Predavanja
0 Seminari
0 Vježbe
210 Terenska nastava