Hrvatski
Hrvatski
English

TUROPERATORI I TURISTIČKE AGENCIJE

Cilj
Cilj kolegija je osposobiti studente za razumijevanje uloge turističkih agencija i turoperatora na tržištu, teorije i prakse posredovanja u turizmu te stjecanje znanja i vještina upravljanja u poduzećima turističkog posredovanja. Studenti će usvojiti tehnike distribucije različitih usluga u turizmu, kreiranja aranžmana, promocije i prodaje aranžmana te razumjeti utjecaj nove tehnologije na poslovanje poduzeća u sektoru turističkog posredovanja.
Uvjeti upisa
Ne postoje.
Ishodi učenja
- Opisati nastanak i razvoj poslovanja turističkih agencija te objasniti poslove kojima se turistička agencija bavi
- Definirati vrste turističkih agencija i objasniti ugovorne odnose turističke agencije i partnera
- Objasniti elemente politike proizvoda turističkih agencija te izraditi turistički aranžman
- Sastaviti razne vrste kalkulacija turističkog aranžmana te u skladu s njima definirati promotivnu i prodajnu politiku turističke agencije
- Identificirati ulogu turoperatora i trendove na turističkom tržištu
Nastavni plan
1. Povijest organiziranih putovanja.
2. Teorija i praksa posredovanja u turizmu.
3. Zadaci, poslovi i funkcije turističkih agencija.
4. Modeli suradnje turističkih agencija i poslovnih partnera.
5. Udruživanje turističkih agencija.
6. Klasifikacija turističkih agencija.
7. Marketinška strategija i plan u turističkom posredovanju.
8. Vrste, realizacija i kalkulacija turističkih aranžmana.
9. Politika i oblici plasmana turističkog aranžmana.
10. Specifičnosti turoperatorskog poslovanja.
11. Zaštita turističkih potrošača.
12. Vrste turoperatora.
13. Yield management u turističkom posredovanju.
14. Uloga turističkih agencija i turoperatora na suvremenom tržištu.
15. Zadaće hrvatskih turoperatora na inozemnom i domaćem tržištu.
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 60
Seminarski rad 30
Zaključni ispit 10
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit 60
Seminarski rad 30
Usmeni ispit 10
Literatura
  • Vukonić, B.(2003) Turističke agencije. Zagreb: Mikrorad.
  • Čavlek, N. (1998) Turoperatori i svjetski turizam. Zagreb: Golden marketing..
  • Mrnjavac, E. (2010) Logistički menadžment u turizmu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.
Program: Turizam
ID: 6239
Vanjski ID: 243408
Ects: 4
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 izvrstan (5)
75-89,99 vrlo dobar (4)
60-74,99 dobar (3)
50-59,99 dovoljan (2)
0-49,99 nedovoljan (1)
Sati:
30 Predavanja
15 Seminari
0 Vježbe
0 Terenska nastava
Predavač/i: