Hrvatski
Hrvatski
English

MENADŽMENT TURISTIČKE DESTINACIJE

Cilj
Cilj kolegija je osposobiti studente za integralno upravljanje konkretnom turističkom destinacijom te za strateške i operativne poslove upravljanja turističkom destinacijom na konkretnom primjeru iz prakse. Kolegij će osigurati studentu teorijska i praktična znanja te vještine potrebne za realizaciju i marketinšku afirmaciju turističke destinacije.
Uvjeti upisa
Položen kolegij Organizacija i upravljanje.
Ishodi učenja
- Protumačiti ulogu menadžmenta u planiraju razvoja turističke destinacije
- Demonstrirati primjenu modela planiranja destinacije u turističkoj praksi
- Analizirati konkurentnost i održivost turističke destinacije
- Planirati i prezentirati turističku destinaciju, koristeći aktualnu literaturu i iskustva iz prakse
- Demonstrirati upravljanje ljudskim resursima i zadovoljstvom klijenata u turističkoj destinaciji
Nastavni plan
1. Turistička regionalizacija kao posljedica tržišnih promjena u svijetu.
2. Pojmova određenja- turističko mjesto, rivijera, turistička regija i turistička destinacija.
3. Razvoj turističke destinacije.
4. Koordinacija užih destinacija prostora i sudionika ponude.
5. Konkurentnost turističke destinacije.
6. Osobitosti i ciljevi menadžmenta turističke destinacije.
7. Razvojno i prostorno turističko planiranje destinacije.
8. Planiranje destinacije i održivi razvoj.
9. Ekonomska, sociološka, kulturološka i ekološka zaštita okoliša.
10. Organizacija turističke destinacije.
11. Plasman turističke destinacije na domaćem i međunarodnom tržištu.
12. Turistička politika turističke destinacije.
13. Primjeri dobre prakse razvijenih destinacija.
14. Turističke zajednice, organizacije i ljudski resursi.
15. Mjerenje zadovoljstva klijenata u turističkoj destinaciji.
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 70
Seminarski rad 20
Zaključni ispit 10
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit 70
Seminarski rad 20
Usmeni ispit 10
Literatura
  • Petrić, L. (2011) Upravljanje turističkom destinacijom – Načela i praksa. Split: Ekonomski fakultet.
  • Magaš, D. (2008) Destinacijski menadžment: modeli i tehnike. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment.
  • Pike, S. (2010) Marketing turističkog odredišta. Zagreb: M Plus.
Program: Turizam
ID: 6244
Vanjski ID: 243530
Ects: 5
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 izvrstan (5)
75-89,99 vrlo dobar (4)
60-74,99 dobar (3)
50-59,99 dovoljan (2)
0-49,99 nedovoljan (1)
Sati:
30 Predavanja
30 Seminari
0 Vježbe
0 Terenska nastava