Hrvatski
Hrvatski
English

PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU

Cilj
Cilj kolegija je osposobiti studente za razumijevanje suvremenih teorijskih i istraživačkih modela ponašanja potrošača, odlučivanja o kupnji i poslijekupovnom ponašanju, te specifičnim aspektima i aktivnostima utemeljenima na interdisciplinarnim spoznajama o ponašanju potrošača na globalnom turističkom tržištu s ciljem donošenja poslovnih odluka.
Uvjeti upisa
Ne postoje.
Ishodi učenja
- Interpretirati temeljne teorijske koncepte o ponašanju potrošača u turizmu
- Analizirati ključne čimbenike koji utječu na ponašanje i psihologiju potrošača
- Objasniti donošenje specifičnih poslovnih odluka s obzirom na ponašanje potrošača
- Identificirati aktualne trendove i njihove utjecaje na ponašanje potrošača
- Istražiti temeljne aspekte ponašanja potrošača u turizmu
Nastavni plan
1. Ponašanje potrošača u turizmu kao znanstvena disciplina.
2. Istraživanje ponašanja potrošača u turizmu.
3. Utjecaj okružja i čimbenici ponašanja i psihologije potrošača u turizmu.
4. Društveni čimbenici i ponašanje potrošača: Kultura. Socijalizacija. Društvo i društvena klasa. Društvene grupe. Obitelj. Situacijski čimbenici.
5. Osobni čimbenici: Motivacija i motivi. Percepcije. Stavovi i uvjerenja. Obilježja ličnosti, vrijednosti, stil života, znanje.
6. Psihološki procesi. Proces prerade informacija: Proces učenja. Proces promjene stavova i ponašanja. Komunikacija u grupi i osobni utjecaj.
7. Proces donošenja odluka o kupnji. Spoznaja problema. Traženje i vrednovanje informacija. Kupnja kao doživljaj. Posljekupovno ponašanje. Modeli ponašanja potrošača u turizmu. Životni stilovi i potrošački izbor.
8. Okviri ponašanja poslovnog potrošača. Suvremeni trendovi na poslovnom tržištu.
9. Kvaliteta, zadovoljstvo i lojalnost potrošača u turizmu.
10. Konzumerizam, potrošačko društvo, politika i kultura potrošnje.
11. Trendovi u turizmu i ponašanje potrošača u hibridnom i virtualnom okružju.
12. Etična potrošnja u turizmu.
13. Održivost u ponašanju potrošača u turizmu.
14. Zaštita prava potrošača u turizmu.
15. Inovacije i budućnost ponašanja potrošača u turizmu.
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 60
Seminar 30
Zaključni ispit 10
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pismeni ispit 60
Seminarski rad 30
Usmeni ispit 10
Literatura
  • Solomon, M. et. al. (2015) Ponašanje potrošača, 4. izd. Zagreb: Mate.
  • Kesić, T. (2006) Ponašanje potrošača. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd. Zagreb: Opinio.
Program: Turizam
ID: 6235
Vanjski ID: 243397
Ects: 4
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
0-49,99 nedovoljan (1)
50-59,99 dovoljan (2)
60-74,99 dobar (3)
75-89,99 vrlo dobar (4)
90-100 izvrstan (5)
Sati:
30 Predavanja
15 Seminari
0 Vježbe
0 Terenska nastava
Predavač/i: