1. Ponašanje potrošača u turizmu kao znanstvena disciplina.
2. Istraživanje ponašanja potrošača u turizmu.
3. Utjecaj okružja i čimbenici ponašanja i psihologije potrošača u turizmu.
4. Društveni čimbenici i ponašanje potrošača: Kultura. Socijalizacija. Društvo i društvena klasa. Društvene grupe. Obitelj. Situacijski čimbenici.
5. Osobni čimbenici: Motivacija i motivi. Percepcije. Stavovi i uvjerenja. Obilježja ličnosti, vrijednosti, stil života, znanje.
6. Psihološki procesi. Proces prerade informacija: Proces učenja. Proces promjene stavova i ponašanja. Komunikacija u grupi i osobni utjecaj.
7. Proces donošenja odluka o kupnji. Spoznaja problema. Traženje i vrednovanje informacija. Kupnja kao doživljaj. Posljekupovno ponašanje. Modeli ponašanja potrošača u turizmu. Životni stilovi i potrošački izbor.
8. Okviri ponašanja poslovnog potrošača. Suvremeni trendovi na poslovnom tržištu.
9. Kvaliteta, zadovoljstvo i lojalnost potrošača u turizmu.
10. Konzumerizam, potrošačko društvo, politika i kultura potrošnje.
11. Trendovi u turizmu i ponašanje potrošača u hibridnom i virtualnom okružju.
12. Etična potrošnja u turizmu.
13. Održivost u ponašanju potrošača u turizmu.
14. Zaštita prava potrošača u turizmu.
15. Inovacije i budućnost ponašanja potrošača u turizmu.