Hrvatski
Hrvatski
English

Povjerenstvo za praćenje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja

Povjerenstvo za praćenje i osiguravanje kvalitete je stručno i savjetodavno tijelo Fakulteta. Povjerenstvo ujedinjuje i koordinira sve aktivnosti vezane uz kvalitetu te ima slobodu prilagodbe postupaka sustava za osiguravanje kvalitete sukladno potrebama Fakulteta. 


Povjerenstvo čine:

  • dr.sc. Verica Budimir, prodekanica za nastavu i kvalitetu, predsjednik Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • dr.sc. Mirjana Jeleč Raguž, predstavnica nastavnika i suradnika, član,
  • dr. sc. Svjetlana Škrabal, predstavnica nastavnika i suradnika, član,
  • Bojan Radišić, mag.educ.math.et inf., v.pred., predstavnik nastavnika i suradnika, član,
  • Ivan Radošić, struč.spec.oec., Zagrebačka banka, predstavnik vanjskih dionika (Alumni), član,
  • Jadranka Sabalić, dipl. pedagog., Ekonomska škola Požega, predstavnica vanjskih dionika, član,
  • Zvonimir Paponja, predstavnik studenata, član


Povjerenstvo za kvalitetu organizira, koordinira i provodi postupke vrednovanja i razvija unutarnje mehanizme osiguravanja, unapređenja i promicanja kvalitete na Fakultetu. Navedeni postupci uključuju sljedeće elemente:

  • samoanalizu,
  • definiranje i razvijanje pokazatelja kvalitete,
  • sudjelovanje studenata u praćenju kvalitete provedbe studija,
  • sudjelovanje polaznika u praćenju kvalitete provedbe programa cjeloživotnog obrazovanja,
  • istraživanje uspješnosti studiranja i uzroka nekvalitetnog, neučinkovitog i predugog studiranja,
  • istraživanje uspješnosti pohađanja programa cjeloživotnog obrazovanja,
  • analizu i odabir postupaka za ocjenu kompetencije nastavnog osoblja,
  • osiguranje i praćenje usavršavanja sveučilišnih nastavnika (cjeloživotno obrazovanje),
  • osiguranje i praćenje usavršavanja administrativnog, stručnog i tehničkog osoblja,
  • analizu i praćenje pokazatelja unapređenja nastave,
  • ocjenu kvalitete općih i specifičnih kompetencija ostvarenih studijskim programom,
  • ocjenu kvalitete kompetencija ostvarenih kroz programe cjeloživotnog obrazovanja,
  • određivanje i uvođenje obveznih standardiziranih protokola za administrativne aktivnosti,
  • evaluaciju izvještaja o realizaciji nastave i davanje povratne informacije prema nastavnicima,
  • evaluaciju primjedbi i prijedloga unutarnjih i vanjskih dionika sustava,
  • vrednovanje kvalitete znanstvenog rada i istraživačkih aktivnosti.