Hrvatski
Hrvatski
English

RAZVOJ NOVIH PONUDA U GASTRONOMIJI

Cilj
Cilj kolegija je razviti nove ponude u gastronomiji s obzirom na stalne promjene koje se događaju na turističkom tržištu koje izravno utječu na kulinarstvo, kulinarske tehnike te promjene afiniteta gostiju. Izvršiti evaluaciju gastronomskih potreba uz formiranje novih recepata koji objedinjuju tradicionalnu kuhinju s novim kulinarskim trendovima.
Uvjeti upisa
Nema
Ishodi učenja
- Obrazložiti primjenu modernih sustava u svrhu razvoja gastronoske ponude
- Osmisliti ponudu novih jela u skladu s trendovima
- Promovirati upotrebu lokalnih i sezonskih namirnica pri razvoju nove ponude
- Osmisliti ponudu novih napitaka u ponudi
Nastavni plan
1.Primjena informacijskih sustava za razvoj gastronomskih ponuda
2. Primjena social media marketinga u razvoju gastronomskih ponuda
3. Influenceri i marketing
4. Razvoj novih jelovnika i menija u gastronomiji
5. Self service
6. Suvremen način pripreme autohtonih i lokalnih proizvoda u gastronomiji
7. Razvoj novih ponuda za vegetarijance i vegane
8. Upotreba sezonskih namirnica u razvoju novih gastronomskih ponuda
9. Upotreba organskih namirnica u razvoju gastronomskih ponuda
10. Upotreba CBD ulja u gastronomiji
11. Craft i lokalna piva
12. Kokteli na bazi čaja i kave
13. Nutritivno bogati napici bez šećera
14. Mocktails
15. Razvoj ponude koktela od organskih namirnica
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
esej 60
seminarski rad 20
zaključni ispit 20
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
pisani ispit 60
seminarski rad 20
usmeni ispit 20
Literatura
  • Meštrić- Molnar, T. (2007) Suvremeni trendovi u gastronomiji. Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje.
Program: Enogastronomija
ID: 7006
Vanjski ID: 244196
Ects: 3
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 izvrstan (5)
75 - 89 vrlo dobar (4)
60-74 dobar (3)
50-59 dovoljan (2)
0-49 nedovoljan (1)
Sati:
30 Predavanja
0 Seminari
15 Vježbe
0 Terenska nastava
Predavač/i: