Hrvatski
Hrvatski
English

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Cilj
Cilj kolegija je razviti kod studenata svijest o odgovornosti za sve interesne dionike organizacije koja uči i integrira promjenjiva očekivanja društva u svoj menadžment rizika, promjena i prilika. Osposobiti studente za različite pristupe i načine postavljanja novih informacijsko-komunikacijskih platformi i aktualnih poslovnih praksi koje zadovoljavaju očekivanja digitalnog okruženja. Potaći kod studenata kritičko i etičko vrjednovanje aktualnosti, aspiracija i odgovornosti, kao i transformaciju procesa i sustava svih uključenih interesno-utjecajnih društvenih skupina. Osposobiti studente za razumijevanje, tumačenje te implementaciju koncepta društveno odgovornog poslovanja u poslovanje digitalnog poduzeća.
Uvjeti upisa
Nema.
Ishodi učenja
- Argumentirati mjesto i ulogu koncepta društveno odgovornog poslovanja u suvremenom digitalnom društvu
- Implementirati koncept društveno odgovornog poslovanja u poslovnu praksu poduzeća
- Prilagoditi ključne standarde društvne odgovornosti za pripremu izvještaja o održivosti poduzeća
- Izraditi temeljni model poslovnog izvještaja o društvenoj odgovornosti poduzeća
Nastavni plan
1. Društveno odgovorno poslovanje: definicija, razine i struktura; pojava, disciplinarni i povijesni razvoj (3h)
2. Pojam i moralna odgovornost digitalnog poduzeća (3h)
3. Suvremeno digitalno društvo i etička dimenzija digitalnog poduzetništva (3h)
4. Temeljni interesni dionici digitalnog poduzeća (3h)
5. Područja društveno odgovornog poslovanja: Ekonomska održivost, Strateška primjena održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja, Radna okolina (3h)
6. Područja društveno odgovornog polsovanja: Zaštita okoliša, Odnosi na tržištu, Ulaganje u zajednicu (3h)
7. Regulativa i trendovi: od održivog razvoja prema društveno odgovornom poslovanju (3h)
8. Poželjne aktivnosti u cilju osiguranja društveno odgovornog poslovanja (3h)
9. Društveno odgovorno poslovanje i njegovi učinci (3h)
10. Društvena odgovornost poduzeća u hrvatskom kontekstu: komparativna analiza i sinteza (3h)
11. Alati društveno odgovornog poslovanja: Izvještavanje o održivosti, Indeks društveno odgovornog poslovanja, ISO norma, GRI G4 smjernice (3h)
12. Mehanizmi za poticanje društveno odgovornog poslovanja (3h)
13. Implementacija društveno odgovornog poslovanja u poslovnu praksu poduzeća (3h)
14. Prednosti društveno odgovornog poslovanja: nove prilike i prednosti na tržištu, učinkovitost, potrošači, financijski učinci, reputacija i vrijednosti, zakonske odredbe (3h)
15. Temeljni izazovi, kritike i preporuke za razvoj društveno odgovornog poslovanja (3h)
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 20
Zaključni ispit 20
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit 80
Usmeni ispit 20
Literatura
  • Matešić, M., Pavlović, D., Bartoluci, D. (2015) Društveno odgovorno poslovanje. Zagreb: VPŠ Libertas.
Program: Računovodstvo
ID: 6259
Vanjski ID: 243774
Ects: 4
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 izvrstan (5)
75-89 vrlo dobar (4)
60-74 dobar (3)
50-59 dovoljan (2)
0-49 nedovoljan (1)
Sati:
15 Predavanja
0 Seminari
30 Vježbe
0 Terenska nastava