1. Društveno odgovorno poslovanje: definicija, razine i struktura; pojava, disciplinarni i povijesni razvoj (3h)
2. Pojam i moralna odgovornost digitalnog poduzeća (3h)
3. Suvremeno digitalno društvo i etička dimenzija digitalnog poduzetništva (3h)
4. Temeljni interesni dionici digitalnog poduzeća (3h)
5. Područja društveno odgovornog poslovanja: Ekonomska održivost, Strateška primjena održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja, Radna okolina (3h)
6. Područja društveno odgovornog polsovanja: Zaštita okoliša, Odnosi na tržištu, Ulaganje u zajednicu (3h)
7. Regulativa i trendovi: od održivog razvoja prema društveno odgovornom poslovanju (3h)
8. Poželjne aktivnosti u cilju osiguranja društveno odgovornog poslovanja (3h)
9. Društveno odgovorno poslovanje i njegovi učinci (3h)
10. Društvena odgovornost poduzeća u hrvatskom kontekstu: komparativna analiza i sinteza (3h)
11. Alati društveno odgovornog poslovanja: Izvještavanje o održivosti, Indeks društveno odgovornog poslovanja, ISO norma, GRI G4 smjernice (3h)
12. Mehanizmi za poticanje društveno odgovornog poslovanja (3h)
13. Implementacija društveno odgovornog poslovanja u poslovnu praksu poduzeća (3h)
14. Prednosti društveno odgovornog poslovanja: nove prilike i prednosti na tržištu, učinkovitost, potrošači, financijski učinci, reputacija i vrijednosti, zakonske odredbe (3h)
15. Temeljni izazovi, kritike i preporuke za razvoj društveno odgovornog poslovanja (3h)