Hrvatski
Hrvatski
English

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Cilj
Cilj kolegija je upoznati studente sa ulogom tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju. Naglasak je stavljen na ulogu i
značenje istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju, te na proces istraživanja tržišta kao i na logiku procesa. Također
studentima će biti prikazana i praktična primjena metoda i tehnika istraživanja tržišta sa posebnim naglaskom na metode,
taktike i tehnike istraživanja na Internetu.
Uvjeti upisa
Nema.
Ishodi učenja
- Obrazložiti pojam, definiciju, ulogu, značenje i proces
istraživanja tržišta.

- Izabrati projekt istraživanja i vrste podataka
- Utvrditi dobivene podatke procesom i vrstom istraživanja tržišta.
- Pristupiti istraživanim ciljanim skupinama primjenom praktičnih alata i metoda.
- Odabrati pravilne metode i vrste istraživanja tržišta u svrhu dobivanja potrebitih informacija u poslovnom odlučivanju
Nastavni plan
1. Pojam, definicija, uloga i značenje istraživanja tržišta
2. Proces istraživanja tržišta
3. Vrste istraživanja tržišta
4. Vrste podataka u istraživanju tržišta (sekundarni i primarni podaci)
5. Vrste podataka u istraživanju tržišta (primarni podaci - metoda promatranja)
6. Vrste podataka u istraživanju tržišta (primarni podaci - metoda ispitivanja)
7. Vrste podataka u istraživanju tržišta (primarni podaci - metoda ispitivanja)
8. Mjerenje stavova, uzorci i uzorkovanje
9. Uzorci i uzorkovanje
10. Rezultati istraživanja i sastavljanje izvještaja.
11. Istraživanja za potrebe segmentacije tržišta
12. Istraživanje za potrebe razvoja proizvoda
13. Istraživanje za potrebe oglašivanja i prodaje.
14. Istraživanje za potrebe određivanja cijena
15. Istraživanje zadovoljstva klijenata i vrijednosti marke
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Istraživački zadatak 30
Zaključni ispit 10
Kolokviji 60
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit 60
Usmeni ispit 10
Istraživački zadatak 30
Literatura
  • Vranešević, T. (2014) Tržišna istraživanja u poslovnom upravljanju. Zagreb: Accent.
  • Marušić, M.; Vranešević, T. (2001) Istraživanje tržišta, 5. izmijenjeno i dopunjeno izd. Zagreb: Adeco.
  • Ružić, D.; Biloš, A.; Turkalj, D. (2014) E-marketing, 3. izmijenjeno i dopunjeno izd.. Osijek: Ekonomski fakultet.
Program: Elektroničko poslovanje i programsko inženjerstvo
ID: 12718
Vanjski ID: 250779
Ects: 4
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 izvrstan (5)
75-89,99 vrlo dobar (4)
60-74,99 dobar (3)
50-59,99 dovoljan (2)
0-49,99 nedovoljan (1)
Sati:
15 Predavanja
0 Seminari
30 Vježbe
0 Terenska nastava
Predavač/i: