1. Uvod u kolegij, prikaz Detaljnog izvedbenog plana nastave, Pojmovno određenje e-marketinga
2. Napredni web servisi i društvene mreže
3. Razvoj servisa web 3.0
4. Analiza web sjedništa kao osnove za marketinške aktivnosti
5. Elektronički poslovni modeli 1/2
6. Elektronički poslovni modeli 2/2
7. Analiza slučaja (case study) web sjedišta obzirom na odabrani e-poslovni model
8. Segmentacija elektroničkog tržišta
9, Ponašanje potrošaća na internetu i e-CRM
10. Strateško planiranje e-marketinga (e-marketing plan i strateško planiranje e-marketinga)
11. Uvod u istraživanje tržišta na internetu
12. Marketinška komunikacije putem e-pošte (elementi newslettera, zakonodavni okvir, GDPR i drugo)
13. Mobilni marketing
14. Tehnologije e-marketinga (web transakcijski logovi, rudarenje podata i big data, kolačiči, praćenje korisnika)
15. Disruptivne tehnologije u e-marketingu