Hrvatski
Hrvatski
English

ELEKTRONIČKI MARKETING

Cilj
Cilj kolegija je dati studentima temeljna marketinška znanja primjenjiva u digitalnoj ekonomiji te uz primjenu suvremenih internetskih tehnologija. Obzirom na različite oblike elektroničkih modela, potrebno je razlikovati načine u marketinškom pristupu. Krajnji cilj kolegija je priprema potrebnog dokumenta - marketinškog plana za Poslovno-tehnološki projekt , koji će kasnije biti dostupan u e-portfoliju studenta.
Uvjeti upisa
Nema.
Ishodi učenja
- Argumentirati kriterije za segmentaciju tržišta na internetu
- Formulirati splet obilježja e-marketinga za konkretni primjer
- Klasificirati elektroničke poslovne modele
- Razviti idejni koncept web sjedišta (sadržaj, strukturu i navigaciju)
- Izraditi marketinški plan za vlastiti projekt (PTP)
Nastavni plan
1. Uvod u kolegij, prikaz Detaljnog izvedbenog plana nastave, Pojmovno određenje e-marketinga
2. Napredni web servisi i društvene mreže
3. Razvoj servisa web 3.0
4. Analiza web sjedništa kao osnove za marketinške aktivnosti
5. Elektronički poslovni modeli 1/2
6. Elektronički poslovni modeli 2/2
7. Analiza slučaja (case study) web sjedišta obzirom na odabrani e-poslovni model
8. Segmentacija elektroničkog tržišta
9, Ponašanje potrošaća na internetu i e-CRM
10. Strateško planiranje e-marketinga (e-marketing plan i strateško planiranje e-marketinga)
11. Uvod u istraživanje tržišta na internetu
12. Marketinška komunikacije putem e-pošte (elementi newslettera, zakonodavni okvir, GDPR i drugo)
13. Mobilni marketing
14. Tehnologije e-marketinga (web transakcijski logovi, rudarenje podata i big data, kolačiči, praćenje korisnika)
15. Disruptivne tehnologije u e-marketingu
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 70
PTP projektni zadatak 20
Zaključni (usmeni) ispit 10
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit 70
PTP projektni zadatak 20
Usmeni ispit 10
Literatura
  • Ružić, D.; Biloš, A.; Turkalj, D. (2014) E-marketing, 3. izmijenjeno i dopunjeno izd.. Osijek: Ekonomski fakultet.
  • Krajnović, A. (2019) Digitalni marketing. Zadar: Sveučilište.
Program: Elektroničko poslovanje i programsko inženjerstvo
ID: 12668
Vanjski ID: 250772
Ects: 5
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
90-100 izvrstan (5)
75-89 vrlo dobar (4)
60-74 dobar (3)
50-59 dovoljan (2)
0-49 nedovoljan (1)
Sati:
30 Predavanja
0 Seminari
30 Vježbe
0 Terenska nastava