Cilj ovog predmeta je upoznati studente s različitim vrstama i tehnikama komuniciranja, osnovama akademskog pisanja, upravljanja karijerom za vrijeme i nakon završetka studija, te timskim radom. Cilj predmeta je i omogućiti studentima razvoj praktičnih vještina koje će omogućiti bolju zapošljivost i upravljanje karijerom tijekom cijelog života.
Uvjeti upisa
-
Ishodi učenja
- Razlikovati vrste i tehnike komunikacije i osnovne vrste akademskog pisma - Preporučiti odgovarajući način organiziranja i vođenja timskog rada na praktičnom primjeru - Izraditi vlastiti životopis i motivacijsko pismo oblikovane za preferirano radno mjesto - Prezentirati plan za rani razvoj karijere i osobno predstavljanje budućem poslodavcu
Nastavni plan
1. Vrste i razine komunikacije
2. Komponente i tehnike komunikacije
3. Osnove poslovne komunikacije
4. Komuniciranje u stresnim situacijama
5. Osnove akademskog pisanja (esej, seminarski rad, završni rad)
6. Timski rad
7. Pregovaranje u timu
8. Kreativnost, inovativnost i dizajniranje promjena
9. Upravljanje uspješnim timovima
10. Priprema za traženje posla (životopis, motivacijsko pismo)
11. Razgovori za posao (razgovori uživo, telefonski i preko video poziva)
12. Tehnike aktivnog traženja posla (umrežavanje, rad u udrugama, volontiranje, oglasi za poslove, direktni kontakt s potencijalnim poslodavcima, studentska praksa, predstavljanja poslodavaca na fakultetu)
13. Identificiranje idealnog posla i poslodavca
14. Definiranje karijernih ciljeva
15. Razumijevanje vlastitog karijernog profila (identifikacija vlastitih znanja, vještina, interesa, vrijednosti i okolinskih uvjeta koji utječu na odabir karijere)
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji
50
Praktični rad
30
Zaključni ispit
20
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit
50
Praktični rad
30
Usmeni ispit
20
Literatura
Tkalac Verčić, A. (2014) Priručnik za metodologiju istraživanja u društvenim djelatnostima : kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno i stručno istraživanje. Zagreb: M.E.P.
Bovée, C. (2012) Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
Korkut, D.; Kopal, R.(2018) Kreativnost, evolucija i revolucija. Zagreb: Effectus.
Antoljak, V. ; Kosović, M.(2018) Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati. Zagreb: Školska knjiga.