Hrvatski
Hrvatski
English

KARIJERA: STUDIRANJE I TIMSKI RAD

Cilj
Cilj ovog predmeta je upoznati studente s različitim vrstama i tehnikama komuniciranja, osnovama akademskog pisanja, upravljanja karijerom za vrijeme i nakon završetka studija, te timskim radom. Cilj predmeta je i omogućiti studentima razvoj praktičnih vještina koje će omogućiti bolju zapošljivost i upravljanje karijerom tijekom cijelog života.
Uvjeti upisa
-
Ishodi učenja
- Razlikovati vrste i tehnike komunikacije i osnovne vrste akademskog pisma
- Preporučiti odgovarajući način organiziranja i vođenja timskog rada na praktičnom primjeru
- Izraditi vlastiti životopis i motivacijsko pismo oblikovane za preferirano radno mjesto
- Prezentirati plan za rani razvoj karijere i osobno predstavljanje budućem poslodavcu
Nastavni plan
1. Vrste i razine komunikacije
2. Komponente i tehnike komunikacije
3. Osnove poslovne komunikacije
4. Komuniciranje u stresnim situacijama
5. Osnove akademskog pisanja (esej, seminarski rad, završni rad)
6. Timski rad
7. Pregovaranje u timu
8. Kreativnost, inovativnost i dizajniranje promjena
9. Upravljanje uspješnim timovima
10. Priprema za traženje posla (životopis, motivacijsko pismo)
11. Razgovori za posao (razgovori uživo, telefonski i preko video poziva)
12. Tehnike aktivnog traženja posla (umrežavanje, rad u udrugama, volontiranje, oglasi za poslove, direktni kontakt s potencijalnim poslodavcima, studentska praksa, predstavljanja poslodavaca na fakultetu)
13. Identificiranje idealnog posla i poslodavca
14. Definiranje karijernih ciljeva
15. Razumijevanje vlastitog karijernog profila (identifikacija vlastitih znanja, vještina, interesa, vrijednosti i okolinskih uvjeta koji utječu na odabir karijere)

Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 50
Praktični rad 30
Zaključni ispit 20
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pisani ispit 50
Praktični rad 30
Usmeni ispit 20
Literatura
  • Tkalac Verčić, A. (2014) Priručnik za metodologiju istraživanja u društvenim djelatnostima : kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno i stručno istraživanje. Zagreb: M.E.P.
  • Bovée, C. (2012) Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
  • Korkut, D.; Kopal, R.(2018) Kreativnost, evolucija i revolucija. Zagreb: Effectus.
  • Antoljak, V. ; Kosović, M.(2018) Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati. Zagreb: Školska knjiga.
Program: Računovodstvo
ID: 12754
Vanjski ID: 250816
Ects: 3
Online postotak: 0
Ocjenjivanje:
90 - 100 izvrstan (5)
75 - 89,99 vrlo dobar (4)
60 - 74,99 dobar (3)
50 - 59,99 dovoljan (2)
0 - 49,99 nedovoljan (1)
Sati:
15 Predavanja
0 Seminari
30 Vježbe
0 Terenska nastava
Predavač/i: