Hrvatski
Hrvatski
English

POSLOVNO KOMUNICIRANJE

Cilj
Cilj kolegija je upoznati studente s teorijskim i praktičnim modelima poslovno komunikacijskih procesa utemeljenih na poslovnom bontonu te ih osposobiti za uspješno upravljanje suvremenim oblicima poslovne komunikacije kroz usvajanje vještina etičnog poslovnog komuniciranja.
Uvjeti upisa
Ne postoje.
Ishodi učenja
- Demonstrirati sposobnost prilagođavanja poslovne komunikacije interkulturalnim zahtjevima poslovanja.
- Upravljati različitim strategijama, modelima i oblicima poslovne komunikacije.
- Prosuditi primjenjivost metoda i tehnika poslovne komunikacije u specifičnim poslovnim situacijama.
- Primjeniti načela i vještine komunikacijske etike i poslovnog bontona u poslovnim odnosima.
Nastavni plan
1. Poslovna komunikacija kao temelj poslovnih procesa.
2. Razvoj komunikacijske tehnologije i suvremeni sustavi poslovne komunikacije.
3. Komunikacija kao dio kulture. Proces poslovne komunikacije.
4. Modeli, sredstva, kanali i oblici komunikacije. Verbalna i neverbalna komunikacija.
5. Komunikacijske strategije, stilovi i vještine.
6. Elementi komunikacijskog procesa. Pravila za uspješnu poslovnu komunikaciju.
7. Umijeće pregovaranja i uvjeravanja.
8. Upravljanje konfliktima.
9. Poslovna komunikacija i okružje. Publicitet i odnosi s javnošću.
10. Poslovno etička načela i vrijednosti.
11. Etički kodeksi i donošenje etičnih odluka u poslovnoj komunikaciji.
12. Održavanje i unaprjeđenje etičkog djelovanja u poslovanju.
13. Komunikacijska etika: poslovni bonton i protokol.
14. Poslovna komunikacija u svijetu raznolikosti. Interkulturne komunikacijske vještine.
15. Poslovni i osobni korporativni image. Izgradnja i upravljanje osobnom karijerom.
Način ocjenjivanja
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave
Bodovi
Kolokviji 60
Vježbe (Praktični rad) 30
Zaključni ispit 10
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata na ispitu
Pismeni ispit 60
Vježbe (Praktični rad) 30
Usmeni ispit 10
Literatura
  • Bovee, C.L i Thill, J.V. (2012) Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate.
  • Vodopija, Š. i Vajs Felici, A. (2011) Kodeks ponašanja i komuniciranja: građanski i poslovni protokolarni bonton. Zagreb: Libertin naklada.
  • Cerović, Z. (2008) Animacija u turizmu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment.
Program: Računovodstvo
ID: 12735
Vanjski ID: 250783
Ects: 4
Online postotak: 20
Ocjenjivanje:
0-49,99 nedovoljan (1)
50-59,99 dovoljan (2)
60-74,99 dobar (3)
75-89,99 vrlo dobar (4)
90-100 izvrstan (5)
Sati:
30 Predavanja
0 Seminari
30 Vježbe
0 Terenska nastava
Predavač/i: